INTERAKTÍV ÉLMÉNY-HÁZHOZSZÁLLÍTÁS 🤩🌟🎤🎹🎷 🎺🎸

INTERAKTÍV ÉLMÉNY-HÁZHOZSZÁLLÍTÁS//OTTHONKONCERT – ONLINEKONCERT Hazánkban elsőként, egyedülállóan otthonába visszük a zenei élményt!...

JAZZ FIVE Translate

2015. március 15., vasárnap

Magyar nemzeti ünnepek a mai magyaroknak!!!



Magyar nemzeti ünnepek a mai magyaroknak!!!

Nemzetközi tendencia, hogy a fővárosokból és a megyeszékhelyekből világvárosok válnak, a szomszédos kisebb városokból Európa szintű nemzetközi idegenforgalmi központok és a falvak – ezzel párhuzamosan - elveszítik társadalmi funkciójukat, közösség-összetartó és kultúramegőrző szerepüket.
A művészeti iskola ehhez a tendenciához és a megváltozott igényekhez igazodva - globális tudás és világművészeti rálátás birtokában levő művésztanárok alkalmazásával - fokozott és széleskörű műveltségmegosztó és népszerűsítő hatás elérésével töltheti csak be teljes körű egyetemes és társadalmi funkcióit, hiszen a különböző művészeti stílusok kialakulásának és hétköznapi és liturgikus használatának megismerése nélkül képtelenek lennénk a megfelelő értékhelyük és értékfaktoruk szerint megbecsülni mások kultúráját, így –azok értékelése nélkül - a saját kultúránkat sem.
A művészeti nevelés a nemzeti értékek megőrzésével hivatott a világ művészeti értékeinek közvetítésére is, amely a globalizáció folyamataival – az online tartalmak terjedésével - párhuzamos léptékű.
A művészeti stílusok soksínűségét megőrző és átadó művészek küldetése - egyik társadalmi szerepvállalása - a növendékek tudásának és műveltségének elmélyítése, a különböző művészi szintű zenék, táncok és műalkotások – végleges mentális és spirituális - rögzítésére, értékelésére és azok használatára való felkészítés, valamint folyamatos nevelés és nem az ismeretlen tartalmi értékű kultúra, vagy stílus kiirtása.
A világ művészeti irányzatainak megismerésével a legmagasabb – kulturális - szinten válik egésszé az emberiség, így a támadási felületek kijelölése helyett egymás megismerése, elfogadása és megbecsülése kerülhet előtérbe.
A klasszikus irányzatok mellett a kortárs irányzatok beépülése a köztudatba még a jövő zenéje, de a legszükségesebb feladatelérési pont, hiszen a mai emberek kevés dologgal tudnak, vagy mernek nyíltan azonosulni, még adott nemzeten, vagy csoporton belül is, de a nemzeti és egyetemes értékek tudatosításával visszanyerhetik közösségi identitásukat.
Ezt a folyamatot hivatott megállítani a művészeti nevelés új irányvonala, hiszen a kulturális sokszínűség elfogadása és az abban való jártasság elsajátítása a jövő művelt emberének kinevelésének záloga.
Magyarország zenei világnagyhatalmi mivolta miatt a gyermekek már nagyon korai életszakaszban, könnyedén és anyanyelvi szinten sajátítják el a zenei folyamatokat, viszont ahhoz, hogy más nemzet gyermekeivel hatékonyan és hosszútávon kommunikálni tudjanak, globális szinten szükséges megismerjék - és másokkal megismertessék -  a globális zenei nyelvrendszert, amelyben szavak nélkül - saját érzelmeik átadásával és fogadásával, mentálisan és spirituálisan közös szintre kerülve - lesznek képesek hatékonyan feldolgozni az aktuális problémákat, közös célok kijelölésével és megvalósításával. 
A közös nemzeti és nemzetközi ünnepek kötelezően betanult keleti – főleg katonai fúvószenekari – szertartásos hagyományainak megváltoztatása közös nemzeti érdekünk, hiszen ezeken az ünnepeken a nemzeti identitásunk kiemelkedően bemutatásra kerül – online tartalomként világviszonylatban is -, így a jövő nemzedékeinek új szokásrendszerének kialakítása is kiemelt feladata a művészeti iskoláknak, a magyar nemzethez méltó – gyászos hangulatot mellőző – heroikus és patetikus öröm- és élményteli közös ünnepek megteremtésének eléréséhez.